Intressant!

Ja en del dagar händer sånt man inte riktigt kan förbereda sig på och idag är en sån dag. Nädå, det har inte hänt något dramatiskt utan något märkligt.
Hade inte väntat mig denna händelse men som tur var finner jag mig oftast rätt fort. Jag vet egentligen inte vad jag skall tycka om sådanna händelser, skall jag gilla eller ogilla? Just nu är jag kluven, jag har funderat så ofta vad jag gjort för fel men inte kommit på något så nu vet jag varken ut eller in.

Jag har jobbat mina två nätter nu, med Jeanette och Therese. Härlig duo att jobba med, men hua vad mycket patienter. Fullt med överbeläggningar över hela huset. Ständigt denna kirurgjour från akuten som vill att vi skall ta en till och en till och bara en till. Men det är inte så lätt när vi får börja stapla dom på hög. Stackars patienter.

Emili och Danne är och åker lite folkrace och Linus är hos Carl så det innebär ju att jag är själv:) Ska förbereda för städ imorgon, bädda sängar, damma lite, skura badrum.
Nu skulle Carina ha varit till mig, då skulle hon tycka att jag varit så duktig som sparat ihop denna ofantliga röra av saker och lort i mitt hem. Haha! Dags att fortsätta!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0