Planering, Nattjobb och Folkrace!

Nu har jag påbörjat arbetet på min framtida plan. Känns riktigt bra faktiskt. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå för att bygga har aldrig varit min starka sida men det ska gå. Envishet är däremot min starkaste sida och med hjälp av det och lite moraliskt stöd av mina vänner så kommer det att gå!


Jag har jobbarhelg nu, jobbar natt. Jag kan ju inte direkt påstå att det har varit en lugn och skön natt men det har inte varit ett helvete heller. Det har varit att göra hela tiden så sitta och fika var bara en utopi! Jag hoppas det blir bättre inatt.


Emili har åkt folkrace igår och idag. Hon blir tuffare och tuffare för varje gång hon åker. Den här gången berättade hon för mig att hon skulle nog komma sist som vanligt. Jag var noga med att påpeka att det viktiga var att delta inte att vinna. Men hur lätt är det när hon anser att det enda som räknas är att få pris.
Idag fick jag ett SMS när jag låg och sov -2:a plats i C-final – Ja nu har du fått ditt pris och du var inte sist. Du är så duktig mammas lilla hjärta!


Nu sitter jag och ser friidrott innan det är dags att bege sig mot Gävle. Puss på er och ge inte upp, man kan mer än man tror.


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0