Slut på semestern.

Ja idag börjar jag jobba, mjukstartar med två nätter så det känns inte så tungt.
Helgen som gått har varit varm, eller snarare het. Jösses så varmt det har varit.
Det har varit marknad i helgen, började med att stå i Socialdemokraternas tält på fredag, det måste jag ju eftersom jag står på fullmäktigelistan och det var riktigt roligt. Pratade med folk, delade ut vatten och ballonger.

Lördag morgon stod jag och Anna i betalningen till parkeringarna till marknaden. Många positiva gäster och en del arga och sura som vanligt. Men vad gör man inte för klubben - Jädraås AIK! Och så tokigt är det ju inte att stå i 30 graders värme 4 timmar;))

Bertil har varit på sjukhuset en sväng med ileus men jag hämtade hem honom i lördags. Han mår bra nu men är lite i olag i magen ännu.

Inatt har mitt bonusbarn bott här, Kristoffer, Han blev dålig i lördags eftersom han druckit lite dåligt men som tur var fick min Linus tag på hans pappa som kom snabbt när Linus ringde. Han är snabbtänkt min Linus - och jag en stolt mamma! Nu mår Krille bra men alla barnen är nog trött på mitt tjat om att dom skall dricka.

Nu skall jag ut i solen en stund, kanske hänga en maskin tvätt.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0