Uppdatering

Kontoret är nästan klart, bara några små detaljer kvar att fixa. Köket har också fått sig en ”facelift”. Jag är så nöjd just nu, Åhh ja Johanna nu är vi på den vanliga banan igen och tack gode gud för det! Idag har jag så äntligen en ledig dag och vad har jag för mig då? Jo jag städar, tvättar, skall åka och handla och allt annat som är tråkigt men måste göras. Ikväll är det möte på skolan, jag börjar tröttna lite på allt tjafs som hela tiden skall bli så fort man fort man försöker göra något. Vi får se vad som händer på mötet ikväll så får jag avgöra själv vad jag vill göra i fortsättningen.

Hur kan man strunta i någon och sedan vilja ha kontakt igen som om inget har hänt? Många gånger har jag mått dåligt över att jag inte kan släppa tanken på att jag gjort nått fel. Tänk om jag har gjort nått och inte vet om det, en del säger att jag inte har gjort något men ibland undrar jag.

Anna skall ha ljusparty på lördag och jag skall gå dit en sväng. Har en del saker på inköpslistan som jag gärna vill bocka av. Efteråt skulle mamma bjuda på middag. Vet inte riktigt när jag åt middag hos mamma och pappa sist. Ska bli trevligt faktiskt.

Påsken närmar sig med stormsteg och jag jobbar rätt mycket innan dess. Jobbar natthelg i helgen och fyra dagar nästa vecka. Så det blir skönt att vara ledig i påskhelgen.

Nu är det dags för ett besök i tvättstugan. Puss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0