Vår!

Ja nu känns det som om våren verkligen vill komma till oss. Fåglarna kvittrar, solen skiner och det droppar från taken. det är så himla skönt. Jag då - jo jag blev ju sjuk när våren väl kom. Har haft jätteproblem med mina ögon och varit jättekänslig för ljus. Och då blir ju solen en solj***l. Men nu har det gått över, nu gör det bara lite ont som att få en näve grus i ögat;)

Puman messade idag, jag var ju tvungen att ringa upp direkt! Hon har fått körkort idag! Grattis Camilla, blev så glad då jag då så jag var tvungen att bli lite blöt i ögat!

Linus var till kungsberg med skolan igår och åkte slalom, vilket väder dom hade. Han åkte slalom från 10-16:30 men så var han rätt trött igår med. Emili gick långpromenad med Esther så till slut var det nästan läge för efterlysning.

Just nu skall jag påbörja operation städning av mitt hus sen får vi se vad som händer. Puss på er och njut av solen!

//S

Kommentarer
Postat av: camilla

<3

2010-03-14 @ 11:30:11
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0