Bloggtorka!

Nu var det riktigt länge sedan jag bloggade, men jag har inte haft någon motivation. Men nu känns det som om dom har kommit tillbaka, mina bloggar celler.

 

Det händer rätt mycket just nu, det har varit en spännande helg med en hel del vin i både stora och små glas. I lördags var det krysstid med Anna, Johanna och Kristina och naturligtvis löste vi hela krysset. Efter det blev det en promenad till mamma med Esther och iläggning av båten vid pallanite. Som avslutning på det blev det chokladtårta med punchgrädde och färska hallon, gissa om det var gott!

Efter tårta blir det gräsklippning i 25 grader och strålande sol så tårtan gick jag av mig snabbt.

En lång dusch senare cyklade jag och Anna till Johanna och bjöd på lite vin, Anna avslutade kvällen hos mor, liggandes på soffan med hicka vad ryktet säger.

 

Själv slutade jag i Johannas badtunna med Johanna, Daniel och Johan. Mycket trevlig lär jag ju säga. Mycket skitprat och massor av skratt. Kom hem klockan 00:30 efter ett stopp i grustaget och klev upp 05:30 imorse då det var dags för hundutställning i Borlänge.

 

Idag har inte solen skinit utan regnet har öst ner, jag har nog aldrig varit så blöt i hela mitt liv! Men Esther fick en ett till CK efter att ha vunnit sin klass och vart 2:a av de tikar som var med på utställningen – vad hon är perfekt min lilla vovve. När jag kom hem tog jag ett hett bad och sen har jag sett på film och inte gjort någonting alls. Nu väntar jag på att Daniel skall komma hem från stallet med Emili.

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0