Möten med människor!

I mitt jobb möter jag hela tiden nya människor, olika personligheter med helt olika värderingar.

Idag har jag mött några personligheter som jag verkligen gillar. En av dom är den lilla individ som precis håller på att förändra två människors liv, och när deras liv påverkas så påverkas även jag. Jag har hållit och matat en helt ny individ, en individ som inte vet vilken glädje han sprider omkring sig av att bara finnas till. Han är helt underbar,den lilla gobiten.

 

Senare under dagen träffade jag en annan person. Det är en person som jag inte känt så länge men som jag gillar mer ju mer vi träffas, vi träffades av en slump och det var nog tur för den här personen har verkligen fallit mig på läppen.

Det känns som om vi skulle kunna ha rätt kul ihop och jag gillar den smaken av kul mellan mina läppar.

Första gången jag såg honom, ja det är en han, så tappade jag nästan andan och så var det än idag kände jag.
 
Det skall bli spännande att se om det leder till en bra vänskap eller om det bara var jag som kände det så. Men du vet vad jag sa om drömmen, jag vill ju verkligen att den skall vara verklighet.

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0