-12

I morse när jag tittade på termometern stod det -12 grader på den. Herre jösses vad det kändes kallt! Bilrutorna var totalt kristalliserade så det vara bara att skrapa.
Skulle vfara på HIG kl 08:00 för kursintroduktion i kurs 14. Var rätt länge sedan jag var på kursintroduktion men det var kul. En del ansikten kände jag ingen eftersom jag haft en del av dessa studenter när dom var på kirurgkliniken i kurs 4, och nu är dom snart färdig.

Efter HIG var det bara att åka hem till matlagning och sedan vidare till stallet med Emili, handlade medan hon var där. Hann titta på henne en stund också. Nu har jag kommit hem och sitter vid tv:n. Tittar på Biggest Looser, jag skulle vilja vara med där, tänk att kunna gå ner så mycket på så kort tid. Att få lära mig alla fel jag gör och att se vad som är rätt. men nån dag skall jag nog lyckas själv.

Imorgon skall jag in en snabbis till jobbet och sen till Perslunda med Emili. På kvällen har jag lite egen aktivitet som jag skall pyssla med, för min skull och inte för någon annan.

Nu en dusch sen tv tills jag skall krypa ner under täcket. Skall tänka på dig så somnar jag gott.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0