Bihålorna anfaller!

Halvligger i soffan och tittar på tv. I andra änden av soffan ligger Emili under täcket och halvsover. Hon är sjuk, jag är också sjuk. Bihålorna gör ont, halsen värker, Jag måste ha en hjärna för det värker från den idag.

Har inte gjort mycket idag, handlat, lagat mat och plockat lite i gästrummet. Jag skall bädda rent där och sen har jag ställt in alla ljusstakar där när vi provade så alla lampor lyste. Så nu är det bara för advent att komma. Imorgon skall jag föärsöka stryka julgardinerna så jag bara kan byta när det är städat i huset till kommande helg.

Nu skall jag dra upp filten och kura ner mig lite. Vi hörs! Ha en trevlig kväll.

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

Krya på dig gumman <3

2010-11-20 @ 20:19:04
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0