:(



Ja en sån här har jag under armen idag, känns som om mina snorkråkor sitter fast i hjärnan och inte
går att snyta ut.
Jag är inte tokförkyld men dom sitter där bara för att retas.
Däremot har jag feber! 38,9 imorse kl 04:15 och en del patienter skulle dö med den tempen men inte stålSarah inte:) Nädå, upp och väcka barnen och sen dö och däcka framför spisen!
 Men med Alvedon och Ipren så går allt.
Har inte gjort något speciellt idag utan bara slöat, sovit, slöat och sovit en stund.



Imorgon åker jag till Kalmar på VFU konferens, därav min slöa dag, jag måste bli piggare tills dess. Vägrar stanna hemma när kliniken får betala ändå.
Jag skall försöka tvätta lite och sedan packa så allt är klart imorgon. Det skall bli kul att åka bort men samtidigt vet jag att jag kommer att sakna min familj väldigt mycket.
jag har laddat mobilen så jag kan ringa hem när jag saknar för mycket :)

//S

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0