Fars dag!

Idag är det alla pappors dag så grattis på er och var glad att ni haft chansen att vakna med känslan att vara pappa. Tänk så olika känsla det kan vara, min egen pappa är pappa för 38:de året i rad och min bror han har sin första farsdags upplevelse idag. Grattis Tomas till din första "pappadag". Grattis till min egen pappa också så här 38 år efter den första.

Pappan i vår familj, Daniel, är ute och jagar idag. Vi firar honom när han kommer hem. Det är egentligen bra att han jagar idag, en rätt bra farsdag för honom. Ett fritidsintresse, en naturupplevelse och en helt egen vald aktivitet. det borde egentligen räcka åt honom. Men vi har ju en liten sak åt honom också, och massor av kärlek.



Jag älskar min Daniel, han är det bästa som hänt mig näst efter mina barn. Men vid lite eftertanke så hade jag inte haft dom om jag inte haft Daniel.

Skall snart gå till Anna och få en kopp kaffe sen hem och plocka ihop efter gårdagen. Lite disk blir det ju, en del tvätt och många härliga minnen. Tack för igår tjejer. Men Micke...du måste lära dig vad skräck är. Vi tjejer skall lära dig! Puss.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0