Gävle.

Hade sovmorgon idag, barnen har studiedag och jag börjar 11:30 idag eftersom jag har en halvdag idag.
Vaknade 06:00 och kunde inte somna om, vände och vred i sängen till halv 7 sen klev jag upp, ingen ide att ligga kvar längre.
Så nu sitter jag här med datorn i knät och ser på tv.

Ska ha seminarie med studenter idag. Sen kommer barnen in till Gävle så vi kan handla lite smått och gott. Emili måste ha ett par vinterskor. Få se om vi kan handla lite julklappar också.

Min odåga till katt har precis haft ner en ljuslykta för mig så den gick i lite fler bitar än två, rackarns katt! det går fort att få adrenalinpåslag när sånt händer, som tur var hade jag lite varm choklad med en gräddklick som lugnade ner kroppen perfekt.

Kanske blir det lite bilder till kvällen om vi hittar något vackert att inhandla ;)

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0