Hemma.

Så var jag då hemma igen. Kalmar var trevligt. 2 dagars föreläsningar om hur vi tar hant om våra sjuksköterskestudenter under deras VFU. En del riktigt intressanta föreläsningar och som vanligt en del mindre bra eller rättare sagt - riktigt tråkiga.
Men en del nya uppslag fick jag som jag gärna skulle vilja genomföra.

Har hunnit prata en hel del med andra huvudhandledare och kliniska adjunkter. Har fått lite annan syn på vad jag som huvudhandledare skall göra och vad den kliniska adjunkten skall göra. Nyttigt för mig men kanske inte för andra.

Skönt att komma hem oxå! Det är trevligt att vara borta men det är då endå skönt att komma hem.
Nu sitter jag och tittar på Harry Potter med Emili. Hon är hemma och är sjuk, ont i halsen och feber, även hon har huvudet fullt av snor precis som jag ;)
Nu åter till filmen!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0