Hoppsan!

Ser att det var ett tag sedan jag uppdaterade min lilla blogg. Det måste innebära att jag har haft en del att göra eller så har jag bara varit lat :)
Det är första advent idag, båda barnen är hemma och Calle och Lina är hä.r Älskling gick precis ner och skulle göra frukost.

Igår var jag på möte mellan 10-15, förstroenderådet i partiet. En spännande dag, många nya kontakter. När jag skulle hem så hade bakhjulen på min bil "frysit" fast så jag kom inte så långt. Ringde mitt hjärta och frågade hur jag skulle göra varpå han sa; Gör inget jag kommer. Oj tänkte jag var det så allvarligt! Så jag väntade vackert på honom. Så kom han då!Min räddare i nöden; ned en slägga, han tog bort navkapslarna på bakhjulen och slog tre kraftiga slag så all is lossnade sen kunde jag åka hem.

Min lärdom av detta; Han tror att jag är så blond och blåst att jag inte hade kunnat lösa detta utan att han skall åka för att göra det. Han hade kunnat säga atyt jag skulle göra som han gjorde så har jag kunnat lösa det utan att han behövt åka ner. Suck - men nu är jag en hjälplös princessa med höga klackar, långa nbaglar och håret ivägen som inte klarar detta uppdgrag så tack min älskade prins för att du kom till min räddning!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0