Lediga lördag!

Nyss varit till Anna och kryssat, löste nästan hela, en fråga vi inte kunde och det är så irriterande. Igår var det en lugn hemmakväll, Linus har sovit hos Carl och Emili har Robin här. Linus rum är nu nästan klart, bara lite smådetaljer kvar. Nytt skrivbord blev det i sista stunden eftersom han svar mer än dåligt.

Idag skall jag och Daniel iväg och Curla, hur lätt ät det då. Det var 100 år sedan jag gjorde det. Ska bli riktigt trevligt. Imorgon blir det storröja huset. Det blir rätt rörigt när man rustar lite. Massor av saker plockas bort för att inte andvändas mer och en del nya saker ställs fram.

Nu sitter det 4 tonåringar runt mig och skarttar och skämtar jordens sämsta skämt. Linus vill ha en "liten" peng och Emili vill sova hos en kompis inatt men det blev inget av med någondera av önskningarna.
Tack för mig...Heej!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0