Måndag gör jag ingenting!

Sån dag har jag idag, gör inte så mycket annat än läser lite skolarbeten. Det är bra skrivet det jag läst än så länge. Skall bli roligt att höra hur diskussionen blir imorgon.

Snön ramlar ner idag med, han där uppe verkar dekorera om sitt boende eftersom han slänger ner så mycket just nu. Tack snälla för att jag är ledig idag, det behövde jag. Jag har varit på utvecklingssamtal idag, för en gångs skull riktigt roligt. Att det kan bli sådan skillnad med så lite hjälpmedel. Det har blivit så stor skillnad. Ikväll skall Emili till stallet och Linus till Amelia, det innebär ett par resor till till Ockelbo idag.

Ibland blir man överraskad över människors beteende och nu har jag hittat nått som jag egentligen inte tycker om. Jag trodde inte att det var så men det är ju tur att jag upptäcker det nu och inte för sent. Ibland lär man ta till sig av det andra säger och inte bara vara en stor egoist. jag säger inte att man inte skall tänka på sig själv, men man behöver inte konstant tänka på sig själv.

Jag kan också vara ett ego men jag tror att jag tänker på andra än mig själv också. Om jag bvara är ett stort ego så är det dags att någon berättar det för mig.
Nu skall jag läsa en uppgift till innan jag måste tänka på middag.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0