Bakfull?

Idag händer inte så mycket, känns som om jag var på världens fest igår, men så var det ju inte - jag jobbade.
Visst har jag ett jobb jag trivs med men att känna samma glädje som när jag varit på fest och dansat hela natten vet jag inte om jag uppskattar.
Kommer inte att hända så mycket idag men lite tvätt skall jag nog avverka och lite blomvård.
Mina blommor håller på att dö eftersom jag inte har haft några gröna fingarar på ett tag så nu är det dags.

Upptäckte att mina orkideer skall till och blomma igen ;) så någon trivs iaf med vanskötsel!
Ska ta mig ett varmt bad ikväll sen tror jag att det blir en Irene Huss film, jag missade ju dom när dom gick på tv så det får jag ta igen nu. Annars har helgen endå varit rätt bra, fast jag jobbat.

Puss och hej!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0