Eddie dag!

Igår var Anna, Maicke Johan och Johanna hit och åt lite mat, drack lite alkoholhaltigt och hade en riktigt trevlig kväll. Spelade spel också, lika par leka bäst, Man vet en hel del om varandra men långt ifrån allt!
Jag bjöd på kyckling med en massa olika saker i ungsform och det blev riktigt gott faktiskt. Till efterrätt hade jag ghjort en mintchokladpannacotta med hallon. Johanna äter ju inga desserter så då blev det en pannacotta som jag vet att hon gillar. Ja vi andra gillade det vi med!

Idag kommer Eddie hit och skall vara hos faster till imorgon så han och jag skall kryssa med Anna och Johanna kl 10 idag. Emili har varit i Ockelbo över natten och Linus har sovit hos Carl. Så jag och danne blev ensam inatt;)

På Måndag drar älgjakten igång, årets höjdpunkt för många och en hatvecka för andra. Själöv skall jag jobba på måndagen men sen har jag semester.
Skall hinna med ett möte på måndag kväll och sen skall jag träna ett par gånger hade jag tänkt, vi får väl se.
Nu dags för frukost, sen krysset! Vi höres goa vänner! Och tack för igår!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0