En vanlig dag!

Idag är det jobbardag, skall jobba inatt. Vaknad vid 9-tiden imorse och var rätt seg. Men idag var det dags kryss med mina flickor. Vi löste hela krysset utom ett svar, ett jädra svar! Men vi fick iaf skratta och ha lite kvalitetstid!
Jag har fattat ett viktigt beslut idag, eller rättare sagt igår. Vet inte riktigt hur jag skall kunna ordna till det så det blir som jag vill men det brukar lösa sig. Bara man vet vad man vill så brukar resten ordna sig.

Tanken var ju att vi skulle börja göra om Linus rum idag, men det blev jakt för Daniel. det gör inget i och för sig men Linus rum börjar kännas lite viktigt. Få se om vi kan börja plocka ur lite idag iaf.
Det kommer att bli så bra, jag hoppas han blir nöjd när det är klart.

Ska fixa lite i huset nu innan jag skall iväg och jobba, skall försöka sova en stund innan jag åker och jobbar också.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0