Ett rörigt hushåll!

Ja vad håller hon på med idag då? Hon som aldrig kan låta huset vara städat och fint och bara njuta! Åhh jasså jag menar mig, jo jag river bland en massa papper, sätter in i pärmar, slänger gammalt och skriver ut nytt att spara på! Det är vad den röriga lilla tjocka kvinnan gör!

 Jo jag vet att jag är hopplös men det blir ju så fint när det är klart och jag älskar ju sånt. När jag är klar med det skall jag dricka lite kaffe med Anna och sedan stryka och fixa garderoberna. Jag har en strykhög som man kan tor tillhör hela Jädraås men ojdå, det vara bara min! Daniel skall jobba över idag och barnen skall vara kvar i Ockelbo så jag är solo till 20 tiden ikväll. Så jag lär ju hinna en del av den iaf.

Jag börjar bli förkyld också, vakna i morse och kunde knappt andas. Men det är ingen ide att bry sig för det lär ju knappast passera lindrigare för det! Nä nu åter till alla papper.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0