Jag läste i bladet....

Jag satt och läste morgontidningen en dag i veckan. Jag tycker att sidorna med fria ord är lite intressant att läsa. Det var en insändare som en svärmor skrivit till sin svärson. Det var hur han hade betett sig mot hennes dotter och jag tror att det ofta är som hon skriver. Att man är ovänner och att den ena parten far illa när två skall skiljas. Om det sedan är så att det finns barn med i bilden så blir det ju ännu mer tragiskt. Barnen far illa och dom vuxna kan inte riktigt ta till sig detta.

Det är så viktigt att barnen i ett förhållande inte far illa, att alla kan ta till sig det som är bäst för barnen och lägga sina egna känslor åt sidan. En av mina vänner har gjort det. Hon har sett till barnets bästa fast hon själv tycker att det är jobbigt. Hon är värd en guldstjärna på himlen och jag hoppas att någon en dag ger henne den. det är du värd! Alla sa - inklusive jag - att allt var ditt fel men ack så fel vi hade! Guldstjärna till dig!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0