Shopping.

Idag blev det en tur till köpis och lite shopping. Barnen behövde nya vinterjackor, byxor och annat smått och gott. Vi hittade mycket av det vi skulle ha men inte skor till Emili. Jag fick ny laptop av min älskling, jag blev så glad!
Så nu sitter jag och provar alla finesser och lägger in dom inställningarna som jag vill ha.

 

Vi handlade en hel del annat också, vinglas till husvagnen - livsviktigt - grillknivar och en väska som jag kan ha när jag skall träna.
Nu sitter vi och ser på tv, på porr från djurriket, och det kan man ju ha rätt kul åt. Imorgon är jag ledig och skall försöka gå en riktig långpromenad med Esther. Få se om Anna är hemma och vill följa med annars går jag själv.
Nu lite fika och sedan tv.
Puss på dig.

//S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0