Skolan!

Nu har barnen gått till skolan, äntligen!
Dom var svårväckta idag, trötta efter en helg med sovmorgon och mycket slöa. Dom har sutttit och lagt till musik i min spotify så nu är det fullt med fjortismusik och sån musik som inte riktigt är mitt första val på musikhimlen kanske!

Vet inte riktigt vad jag skall ha för mig idag men det kommer säkert att poppa upp en massa saker som måste göras.
Den här veckan skall husvagnen köras till vinterförvaring i Sandviken så den skall fixas inför vintern. Det börjar ta slut på bilar på gården nu, man kan konstatera att vi har en hel del skit på denna gård! Undrar om det nalkas vinter eftersom Danne är så noga med att allt skall bort?

Nu dags för frukost.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0