Sova!

Måndag morgon!
Jag är ledig idag, eller rättare sagt jag skall sova idag, har ju jobbat natt så kroppen vill nog gärna att jag sover en stund!
Jag fick ett sms i lördags, först en total chock och en massa funderande sen efter nästan 1 dygn kom nästa chock.
Det du skrev var inte till någon annan utan till mig och det var nog största chocken. Du sa så fina saker om mig, sånt som jag aldrig trott kunde uttalas om en liten tjockis som snart blir 40 år. det är inte många som får mig att rodna och för dig gick det så lätt! Egentligen så måste jag nog säga  - Tack -.

På tisdag har vi utbildningsdag med jobbet, skall prata lite kort om barriärvård då jag då. Men det går nog bra. Skall bli lite trevligt att träffa kollegorna utanför pyjamasstadiet som vi alltid intar då vi skall träffas på kirurgen :)

Nu dags att göra nått.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0