Äntligen fredag!

Det är äntligen fredag och jag har ledig helg, första lediga helgen på väldigt länge, har precis ätit tacos med familjen och det var som vanligt gott. Paltkoman kommer strax att infinna sig.

Jobbade kväll igår och dag idag, på vägen hem idag så handlade jag sen har vi städat huset så nu blir det nog lite skönare att vara öledig i helgen.
Emili fyller 16 på söndag hon också så det blir väl till att baka något litet till dess också.
Idag blir det en film på tv och ett glas rött, imorgon blir det sovmorgon o0ch morgonmys med en låång frukost.
Jag hoppas det blir soligt och fint i helgen så vi kan vara ute lite.

Om jag har lust - vilket inte är troligt- så skall jag putsa lite fönster.
Nu är det dags att fylla glaset med lite mer vin så puss på er!
Lägger in någon bild med önskan om sommar.

//S

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0