Fågelsång och solstrålar!

Imorse kvittrade fåglarna när jag vaknade. Jag kunde se att det finns en sol bakom molnen och just nu håller den på att tränga fram genom alla moln. det kommer att bli en skön dag idag.
Jag är ledig också och det är såå skönt. Jag skall jobba på föreläsningsmaterialet en stund men jag måste plocka lite i huset också, det ser hemskt ut. Det märks även där att det är vår - det är lort överallt! Förnstren ser man knappt ut genom och man får skotta sig fram i all lort.

På eftermiddagen har jag ett möte och sen ett till ikväll. Skall försöka få en kopp kaffe hos Johanna på förmiddagen så jkag får prata bort en stund. Behöver nog prata av mig lite idag tror jag.
Njut av dagen mina vänner!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0