Helgen är över.

Helgen har gått och det är söndag kväll. Vi har hunnit med en hel del i helgen, carporten är tömd eftersom taket skall bytas till veckan. Garaget är städat, huset ganska skapligt städat, nya gardiner i köket och Emili har hunnit bli 16.

Det verkar på henne som om hon är nöjd med dagen, efter allt firande hann vi till Järbo en svöäng för lite trav och galopp på Agge. Tack Catrin för att Emili får rida på din ögonsten.

Har varit hem till Anna en sväng på kvällen och fått lite kaffe. Vad fint det blev i rummet nu Anna! Jättefint! Nu har jag prata med Daniel och det kanske blir två ektorp i mitt rum med :)
Till veckan blir vi nämligen av med våra soffor i vardagsrummet så då behövs något nytt :)

Nu sitter familjen och ser på big brother medan jag sitter vid datorn. Dags att kika vidare på datorn. Puss!

//S


Kommentarer
Postat av: Kattan

Ektorp är finfina grejer dé, sådana skulle jag också vilja ha men det är så opraktiskt med alla katter, så då får det bli skinn...forever :)



Ha en bra dag!



Kram

2011-04-13 @ 10:27:16
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0