Helgen är över!

Nu är det söndagkväll igen, att det alltid är sönbdag och arbetsveckan skall påbörjas igen.
Helgen har gått och jag har varit ledig. Fredag var jag hemma och gjorde inget speciellt, lite handlig, följde mned Emili när hon red hos Catrin och den här gången gick det bättre.

På lördagen blev det kongress i Ljusdal, en lång men intressant dag. Yoomi blev ny distriktsordförande. På kvällen blev jag bjuden på ett glas rött hos Ann och Stefan, eller var det två glas? Nä just jag - två flaskor :) Daniel fick lov att komma och hämta mig. En jättetrevlig kväll med mycket skratt - Tack för inbjudan och den trevliga kvällen!

Idag har jag tagit en riktig sovmorgon, har varit och hämtat min bil i Brattfors och efter det har jag jobbat lite vid datorn, måste få till ett bra föreläsningsprogram.

Imorgon är det dags för nya studenter igen, kurs 14. En heldag på HIG.

På kvällen skall Emili till stallet och jag kanske skall hämta henne då. Nu blir det gonatt så jag är pigg imorgon.
Tack för en trevlig helg! Lägger med ett par bilder!

//S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0