Jobbarhelg!

Sov riktigt bra igår. När jag vaknade på eftermiddagen sken solen och det var så härligt. Duschade och satte mig sedan i solen i bara handduk och halvslumrade lite. Efter det var jag till Brattfors och skulle få mig en kopp kaffe, men vad blev det av det? Jo en resa till Åmot där Ann fått fel på bilen och den inte ville starta. Väl där startade bilen så Stefan kunde köra den till Rävåsen, så kaffet blev hos mig :)

Gjorde lite heta räkor och ris till middag innan det var dags att åka till jobbet för natt nummer två. Min familj då - jo dom har varit på folkrace i Sala, Emili säger att det gått skitdåligt men det tror jag inte på. Sen fick hon ju en till folkracebil med sig hem så dagen kan inte ha varit så tokig.

Träffade inte familjen på hela dagen så nu saknar jag lite. Men imorgon är dom hemma så då får vi träffas.

Puss på er!

//S


Kommentarer
Postat av: Ann

Ja, det var en lite ovanlig eftermiddag :)

Tack för kaffet och trevligt sällskap!

Kram

2011-04-17 @ 20:56:04
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0