Vårsol.

Idag har det varit riktig vår, solen har varit så varm. Började dagen med att leta ett papper vilket ledde till att jag städade en miljard papper som inte riktigt låg där dom skulle.
Ordning och reda är alltid lika trevligt.
Anna och jag tog en promenad med hundarna också sen blev det kaffe i solen på altan.  Johanna och Kristina kom också.

Esther och jag fixade till i hundgården så hon kunde ligga där och njuta av solen lite. Sen har jag städat idag så nu känns det riktigt bra. Huset är städat och jag skall se på tv.
Funderar på ett bad också men vi får se.

Imorgon blir det handling efter en lång sovmorgon, jag skall nämligen jobba natt i helgen. Har inte jobbat natt på nya 111A så det skall bli spännande.

Fick ett mycket trevligt samtal från högskolan idag. Jag tror det här kommer att bli riktigt bra.
Puss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0