Chips och Coca Cola!

Jag har precis klivit upp ur badet, det var jätteskönt att krypa ner i värmen och slöa bort en stund.
Nu hade jag tänkt mig lite ungsbakade chili chips och ett glas coca cola men så blev det ju inte. När jag öppnade skafferiet så har mina chips helt utan lov avlägsnat sig utan att lämna ett spår.
Hur kan det komma sig att dom bara försvinner - ingen i familjen har sett till dom och ingen har definitivt ätit upp dom. Hur kan jag tro att någon i familjen har gjort det?

Idag har jag slagit på stort och kört två maskiner tvätt. men det märks inte i tvättstugan ännu att jag hittat dit. Men något har jag ju gjort.

Till frukost i morse blev det pannkakor, Anna kom på morgonkaffe vilket gjorde att frukosten blev senarelagd så då var det lika bra att göra lite brunch.




Emili har varit hos en kompis idag och kom hem och var på riktigt bra humör.
Linus har cyklat och skall iväg och cykla imorgon också.

Daniel har varit ute och skruvat Emilis folkracebil idag. Det märks att han inte är riktigt pigg ännu för allt tar så lång tid när han håller på. Han får hålla på en stund varje dag så får vi se hur det funkar.

Vi har sålt bilen Elin idag också, Emili tog det riktigt bra.

Nu önskar jag att det var städat och snyggt hemma så jag kunde tända lite ljus. Det är det mysigaste med hösten. Att man kan tända lite ljus på kvällen och kura upp sig i soffan under en filt och bara mysa.

         

Nu är det tv med Emili en stund innan kudden ropar på mig.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0