Höst och vardag igen!

Nu har hösten börjat på allvar, höstens första kommunstyrelse är avslutad. Efter det föräldramöte på Emilis nya skola. Verkar vara bra lärare. Lättsamma och trevliga.

Vi har varit på folkrace i helgen i Ljusdal. jag måste ju säga att jag blir imponerad av Emili. fasiken vad bra hon körde, kom till A final. Tyvärr fick hon svart flagg när hon körde om den gulliga Westlund under gulflagg. men så är det - regler är regler.

Imorgon skall jag jobba ett kvällspass ochg det var ju inte igår direkt. Vet inte riktigt hur det skall gå nu när jag är så förkyld. Jag har ont i halsen, är snorig och har örvärk. men det går väl det å.

Idag blir det kväller tidigt. Måste hinna göra en del innan jag åker till jobbet imorgon.
Sköt om er alla gobitar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0