Skolstart!



Ja idag börjar skolan för Emili. Linus började igår.
Han kom hem och var ganska nöjd med dagen, klev upp på morgonen gjorde han helt självmant också och det hade jag inte trott på om han sagt det dagen före.

Emili börjar som sagt idag och jag skjutsar ner henne till sandviken eftersom hon börjar 09:30.


Jag och Emili avslutade lovet igår med en shoppingtur till valbo. Linus var i akut behov av byxor och Emili behövde också lite småsaker.
Själv var jag in på färghuset och beställde tapeter till mitt vardagsrum så nu känns det som om det äntligen är på gång med renoveringen.

Idag blir det till att röja upp lite i huset så det ser skapligt ut.
Nu skall jag kolla om Linus är på gång upp ur sängen.
Ha en bra dag!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0