Tisdag kväll.

Tisdagen har gått. Skjutsade Linus till Ockelbo och Emili till Sandviken. Tiggde åt mig en kopp kaffe hos Kristina innan jag åkte hem. Dagen i övrigt har gått åt till att städa ihop lite och tvätta.
Planerar lite för vardagsrummet också. Jag har fått för mig att det kommer att bli så bra. Tittar på lite bilder på nätet för att få lite inspiration men jag har nog ganska klart för mig hur jag vill ha det. Så nu är det bara att se till att det blir så :)

Nu på kvällen har vi varit hem till Marina och uppvaktat henne eftersom hon fyllde år igår. En trevlig kväll med flickorna.

Imorgon är det dags för utbildningsdag med jobbet. Skall bli roligt att träffa alla semesterfirande kollegor igen. Efteråt blir det after work med en bit mat. Riktigt nice!

Lägger in lite bilder på sånt jag tycker är fint.

         





Gonatt och sov gott!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0