Fjärde advent!

Några dagar kvar till jul, det är fjärde advent idag.




Igår kväll var vi till Skog´s och hälsade på, vet inte varför vi väljer den dagen på året då det skall vara snöstorm när vi skall hem men det gick bra.
Det var mysigt att åka bort och hälsa på och fåp en bit mat. Mycket gott. Tack för det!

Idag på morgonen satt jag vaken själv när klockan var var strax före nio. Fjärde ljuset brann och brasan sprakade i spisen, så himla mysigt. Det är livskavlité det.



Daniel har skottat snö idag vilket resulterade i ond rygg. Han blev riktigt klen i ryggen så imon skall han till Nordsven och få det tillrätad. Han kan nästan inte röra sig mitt hjärta och han gnäller aldrig.

Jag, Emili och Emil har varit till stallet och tittat på julshow idag. Dom var jätteduktiga, det var ganska mycket folk och tittade också.
Fick en dörrkrans för ett tag sedan som jag satt på dörren - jättefint blev det.



Nu är det snart dags att kliva ner i ett varmt bad och ha lite njutartid.
Efter det blir det hembakta tekakor med ost och en kopp te. Söndagsmys med familjen!
Ha en underbar söndags kväll alla söta!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0