Frissan, Grey´s och Björne!

Jag har vart till frissan idag - jätteskönt att bli av med en massa hår.
När jag åkte hem hämtade jag upp Emili och Björne. Björne är en kille i Järbo, med stort lockigt hår och jätteknasig. Han är riktigt rolig. det hörs på Emili att han har mycket tok för sig.

Nu sitter jag och ser på Grey´s i väntran på att jag och Em skall åka till stallet. Hon har ridning idag och den börjar en timme tidigare idag så alltså kl 18.

Idag har jag och hjärtat varit tillsammans i 20 år. Det är ganska länge, halva mitt liv.
det är det som är märkligt, idag har vi inte tid att träffas jag och Daniel, jag skall till stallet och han skall lagta någons bil.

Imorgon blir det bakning sen HLR kurs. Jag skall baka några kaksorter och skorpor. Jag måste bli klar snart med bakningen så jag kan fixa allt annat också så det kan bli jul.

Jag har gästrummet kvar att fixa och har lite problem med att ta tag i det.
Nu blir det lite tvätt innan det blir stallet.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0