Sjukskriven!?



Ja nu är jag sjukskriven, det känns lite märkligt. Till den 19 december är jag sjukskriven men
Lisa ringer mig den 16:e.

Daniel är i Kisa på kurs i 4 dagar nu och jag hade nog behövt ha honom hemma nu. jag gissar att vdet var därför Anna tittade på mig så konstigt när jag sa att han skulle vara borta så länge.
Jag saknar honom nå fruktansvärt när han är borta.

Tänk om han skulle glömma bort mig, jag vet att jag inte skall tänka så men jag gör det ändå.

Imorgon skall jag åka in till jobbet med min sjukskrivningslapp och det är heller inte kul. Inte för att någon blir sur eller så men jag vet ju hur dåligt med vikarier vi har. Någon kommer att få jobba en massa för att jag är hemma och den känslan är inte heller kul.

Nu är det tv en stund innan det är dags att sova.

Puss!



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0