35 år.

Nu är min älskling 35 år. En del tycker ung, andra tycker gammal. Vad jag tycker? Ja han är ganska lagon för mig.
Han fick sin present och jag tror att han gillar den, såg så ut när han insåg vad det var, han fick en resa till Egypten i höst. Vi kan ju inte åka i vår/sommar eftersom vi har folkrace då och vi vill gärna att Emili får mycket folkracetid i sommar.
Jag funderar på om vi skall ta dykarcertifikat när vi åker till Egypten så vi får se hur det går. Vi skall iallafall åka bort en vecka och bara vara ledig, äta gott och bara slöa.

I övrigt har det varit en hel del den här veckan, möten, nattjobb, möten igen och så en födelsedag. En gång i måpnaden har jag sådanna här veckor men nu är jag ledig tre dagar och det skall jag njuta av. Eventuellt så åker vi till köpis imorgon och shoppar lite. Emili är i behov av lite småsaker och även jag. Nu skall jag och hunden ta en promenad i snön som återigen vräker ner!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0