Bommervik 3

Söndag morgon vaknade jag vid 7 och skulle då packa iordning för utcheckning vid 9. Frukosten var gudomlig även denna morgon, att det är så gott.

Den här dagen var det vår distriktsombudsman som höll i trådarna – Ewa Jansson. det är hon som satt ihop programmet denna helg och det var ett perfekt program som passade mig mycket bra.
Ewa pratade lite om själva organisationen inom partiet och hur vi skulle jobba vidare efter den här kickoffen på Bommersvik.
Vi fick jobba med delar av stadgarna för att förstå hur det kommande arbetet skulle fortgå.
Efter en fantastisk - som vanligt - lunch rattades bussen hemmåt mot Ockelbo.

Trodde jag skulle sova hela vägen men jag satt och analyserade helgen nästan hela vägen, vad som var bra och vad som var dåligt. Mycket bra hittade jag, kanske någon liten del som var dålig men den har jag i nuläget glömt så det var nog ingen katastrof.
Tack alla för en jättebra helg, trevligt sällskap och tack för att jag måste motionera dubbelt så mycket med tanke på allt jag stoppat i mig i helgen!
Puss.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0