Fredag och jobb.

Hej på er allihopa där ute!
Idag har vi kommit till fredagen den här veckan, jag har jobbar två nätter och har en kvar sen är jag ledig i en vecka.
Barnen har sportlov nu så det innebär att jag kommer att ha sovmorgon en vecka :) sånt gillas.

Veckan som har gått har varit jättebra. Jag tror att helgen i Bommervik har gett mig lite ny positiv energi, Trodde inte att det skulle kunna bli så men är glad attt det gav så mycket mersmak.
Ett helt gäng, så olika men egentligen så lika.

Idag har jag varit till Peslunda och varit "enkät vakt". Riktigt kul, ytterligare nya bekantskaper som var riktigt roligt. 18 ungdomar som alla är olika.

Idag blev det pizza till middag, orkade inte fixa något så pappan i familjen fick ordna met och då brukar det bli pizza.
Skall jobba med nyblivna Fru Brelin inatt, det skall bli riktigt kul. Vet inte hur länge sedan det var sedan vi jobbade ihop. Jag ser fram emot det tjejen.

Nu skall jag kliva in i duschen så jag är fräsch inför jobbet, nä jag tar nog ett hett bad, behöver ett bad och ligga och fundera lite avslappnande tankar på en hel del mysigt och roligt. Lägger med en bild som inspiration till mitt heta bad.
Puss på er mina vänner och ha en underbar helg, och till er som har sportlov som jag - ta det lungt i skidbacken, vi vill inte ha några brutna ben!
Puss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0