Hemma igen!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev, har varit mycket under veckan som gått. Första var jag sjuk, sen jobbade jag en del innan jag stack iväg på konferens i Bommersvik. dert kommer ett inlägg om resan också men inte i det här inlägget.

Vill bara tala om att jag nu är hemma, mår jättebra och känner mig riktigt laddad.
Idag har jag skjutsat svärfar till tåget eftersom han skall åka till Thailand, han blir borta en månad.

På vägen hem hände det en liten olycka, en bil körde om mig och fick sladd precis då han skulle köra in framför mig, han snurrade till och rullade sedan en hel evighet innan den stannade. tack och lov var jag kvick på bromsen och körde inte in i bilen men det var riktigt nära - ibland skall man ha tur och det hade jag idag. Jag fick stanna till hos Daniel en stund så krampen i benen släppte, blev riktigt skärrad av händelsen.

Nu sitter jag och läser handlingarna till ks på måndag. Mycket att läsa men ganska lätt att förstå.
Nu skall jag läsa vidare innan barnen kommer från skolan.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0