Ledig idag!

Ja idag är jag ledig, gick upp med barnen i morse och åt lite frukost när dom gett sig iväg till skolan.
Lade mig på soffan en stund i morgonrocken och bara slöade. Fick ett jättetrevligt telefonsamtal som gjorde min dag mycket bättre.
Jag har snart skrivit klart det sista av mina anteckningar från helgen. Känner mig nöjd och jag tror att jag fått med det mesta.
Idag skall jag fixa mina naglar igen, dom ser hemska ut nu. Skall gå en långpromenad med hunden så jag får möjlighet att sortera mina tankar lite. En del tankar skall arkiveras i "att komma ihåg" och andra i "att slänga bort" och det gör man snabbast genom en hundpromenad.
Ha en bra dag allihopa!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0