Semester!

Ja då har jag jobbat sista natten och har en härlig vecka som kallas semester framför mig. Jag skall njuta varje minut av min ledighet. Jag vet att ledighet brukar rusa förbi men jag skall njuta ändå. Sakll nog sakna en del, längta i massor men njuta ändå.

Natten som gick var skaplig. Hade ju sällskap av Fru Brelin och det var som vanligt kul. Alltid pigg och glad.
Hon var med i tidningen idag med sin nyblivna man, vilket fint brudfoto.

Jag har sovit några timmar idag och sedan har jag varit till Ockelbo och handlat. Fick sällskap av Emili med handlingen. Nu har vi precis ätit tacos och jag skall lägga mig i ett bad, det är ju så skönt.

Imorgon är det serieskidor för våra barn i Jädraås, på kvällen är det årsmöte i idrottsklubben.
Ha en trevlig lördagkväll alla underbara där ute!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0