Serieskidor.

Nu har vi haft första serieskidan för våra barn i Jädraås. Det är så roligt att titta när dom åker. Alla söta glada barn som skidar runt och blir rödblommig för att sedan rusa in och få lite fika. Så mysigt.

Själv skulle jag vilja åka till varmare breddgrader nu, har tröttnat lite lätt på snön. Men det känns bra att vi har en bokad resa iaf fast det är jättelänge kvar till vi skall åka.
Idag skall jag inte göra något alls, har huvudvärk och ont i kroppen men det går väl över skulle jag tro.

Skall jobba hela veckan som kommer, bortrest över helgen på kurs 3 dagar. Ser fram emot kursen eller kickoffen skall jag säga för det är egentligen vad det är.
Politik i tre dagar med start i riksdagen på fredag. Det är jättemånga år sedan jag var dit så det skall bli spännande och roligt. Sedan att vi är olika personligheter och individer som skall svetsas samman i vårt gemensamma intresse politik.

Lägger med lite bilder på en härligare vy än snökaos :)

//S

    


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0