Shopping.

Igår bar det av till köpis för lite shopping. Emili behövde nya skor och jag skulle köpa nån topp.
Tänka sig men Danielo följde också med. Det var ett tag sedan vi shoppade ihop. Linus skulle vara hemma så det blev jag, Daniel och Emili som åkte.
Daniel åkte vidare in till jula för att handla lite till servicebilen han skall ha till folkrace i sommar.
Jag och Emili shoppade loss i köpis och för en gångs skull så handlade jag massor.

Jag köpte; Jeans, 4 toppar, en skinnjacka, en kofta, leggings och en del småsaker.
Emili köpte; 3 toppar, skor, bh och trosor och även hon en del småsaker.
Daniel köpte; verktyg och en jacka.

Emili knäppte lite kort på mig igår också eftersom jag har fått frågen ett par gånger nu så har jag då äntligen knäppt dessa kort. Fler kort än dom från gårdagens blogg kommer nog inte att komma ut, gillar ju inte det där med fotograferande av mig.

Idag har jag varit ute i solen lite, så härligt. Sitter just nu och rensar papper och sätter in nödvändigheter i pärmar. Nog för tillfället! Puss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0