En dag som alla andra.

Dagen har kommit och gått.
Har inte gjort något speciellt, tränade imorse. Det var tänkt att vi skulle träna på em men Anna hade träningsvärk så då for jag själv imorse. Stoppade min rosa apple ipod i öronen och började träna, men det var ett tag sedan kände jag men kom ändå igång ganska fort.

Imorgon natt skall jag jobba, har en korthelg den här helgen lördag och söndag natt. Har aldrig jobbat bara två nätter en helg så vi får väl se hur det fungerar.

Daniel och barnen skall på hockey imorgon, allsvenskan eftersom leksand håller sig i den låga divisionen ;)
Svärfar skall också vara med. Så jag får en eftermiddag för mig själv.

Och till dig, du skrev en kommentar men jag lägger inte ut den här, det skulle inte passa in men den är noterad!



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0