Glädje!

En del människor har så stark inverkan på mig, det spelar ingen roll om det är tjejer eller killar tror jag inte spelar någon roll.

Den här gången är det både tjej och kille som tänt en glimt i mitt hjärta.

Fick ett sms igår kväll. Jag blev så glad.

Strax efter det fick jag ett mail i min inkorg. Jag måste ha varit snäll någon gång i mitt liv eftersom en del vill berätta roliga och mysiga saker för mig.

 

Imorgon blir det en dag på 111A sen en ledig dag igen. Skönt med en liten mjukstart på veckan.

På tisdag kväll har jag möte och sedan hela onsdagen är det möte.

Nu är julen nästan helt bortstädad, bara gardiner och ljusstakar kvar. Huset är städat och jag sitter framför tv:n, jobbigt med dessa helger med vinterstudio hela dagarna. Soffan blir ju utnött – haha.

Men jag sitter ju inte i den så o0fta i veckorna så jag måste ju sitta ikapp.

Nu skall jag fixa lite gott till kaffet.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0