God eftermiddag!

Vaknade ca 14:10 idag, var svettig och kände mig nästan febrig. men jag förstod att det var han jag gift mig med som eldat lite idag. Det var så varmt så jag kunde inte ligga kvar under täcket.
Klev upp och gick till Anna för lite frukost kaffe. Min Anna - den syster jag aldrig fick. Hon städade idag, så duktig. Själv gör jag ingenting, som vanligt känns det.
Daniel är och köper pizza, jädra skitmat men det brukar bli det när han skall laga mat.

Jag och Emili tyckte att det var hög tid för romantik så vi ser på twilight, den är ju så bra och så romantisk.
Inatt är det andra och sista natten, och inatt är jag ju inte ensam på sjukhuset som gillar romantik heller.
Hoppas på en till bra natt. Puuss!



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0