God morgon!

Jo jag somnade till slut, har sovit lite dåligt inatt. Vridit och vöänt på mig och funderat en himla massa. Det har varit trevliga tankar, planerande tankar och framtidstankar skulle jag nog kunna kalla det.
Det är så länge sedan jag inte kunde sova en natt, så det blir lite fel när det blir så här.

Dagen idag - torsdag - skall jag ägna åt att vara en god hustru tror jag, handla, städa och tvätta. Skall nog göra mig ett ärende till trivsamt också och kankse blir det en fika i sandviken innan jag åker hemmåt.
Ikväll skall jag skjutsa Anna som skall i8väg och bowla och äta middag med sitt jobb, vad jag skall göra då vet jag inte så har du nått bra förslag så är det bara att du hör av dig.
Ha en bra dag alla underbara vänner.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0