Hembesök.

Idag har syster Sarah haft en ledig dag. Guud så skönt det har varit, huset var redan städat, tvätten tvättad och ingen disk på bänken. Så vad har jag gjort idag, INGENTING. Åhh så skönt det har varit lullat runt lite och gjort såns som jag tyckt varit lite avsalppnande och skönt.
Barnen har börjat skolan idag vilket inneburit att jag varit själv, spelat den musik jag velat, ätit när jag velat och tittat på vilken kanal jag velat på tv.

Det är skönt när barnen har lov men det är skönt när jag är hemma själv också.
Jag och Esther har tagit en promenad och det var skönt, tråkigt nog så snöade det men det har vi ju vant oss med nu.
Ikväll skall jag på möte, årets första faktiskt. Vi får väl se vad som kommer att diskuteras då.

Dags att påbörja lite middag, njut av livet allihopa - det går inte i repris!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0